המחווה של רוסיה לצרפת: תשלח כלבלב לזכר הכלב המשטרתי • צפו

    ישראל פריי No Comments on המחווה של רוסיה לצרפת: תשלח כלבלב לזכר הכלב המשטרתי • צפו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רוסיה במחווה של רצון טוב לצרפת, לרגל אירועי הטרור הקשים הפוקדים אותה: שר הפנים הרוסי, ולדימיר קולוקולצב, הודיע כי מדינתו מתכוונת לשלוח כלבלב רועים גרמני למשטרה הצרפתית שאיבדה השבוע את כלבה בשם דיזל, בת ה-7 במהלך הפשיטה על פרבר סאן דני שבפריז.

    רשת RT ציטטה את מכתבו של השר הרוסי למקבילו הצרפתי, ובו טען כי העברת הכלבלב "מבטיחה לך את המוכנות שלנו לשתף פעולה במלחמה בפשע ובטרור".

    מחלקת יח"צ של השר הרוסי מתפקדת – כך נראה – באופן מעולה, כשגם דוברת השר צירפה את תמונת הכלב לחשבונה ברשת, והוסיפה: "לכלבלב קוראים דובריניה, על שם האביר המיתולוגי שמסמל עבורנו כוח, נדיבות, אומץ ועזרה נטולת פניות. הוא נשלח לצרפת כסמל לסולידריות עם העם הצרפתי והמשטרה במלחמתם בטרור".

    פשיטת הכוחות הצרפתים בסוף השבוע על פרווריה הצפוניים של פריז, כחלק מהמצוד אחר מתכנני הפיגועים בעיר, לוותה באלימות רבה, בירי חי ואף במחבלת מתאבדת שלמרבה המזל, הצליחה לפגוע רק בעצמה.

    בכל האירועים נפצעו כמה שוטרים, ואת תשומת הלב העולמית קנה דווקא מותו של הכלב המשטרתי דיזל. תמונותיו הופצו ברשת, ועיניו העצובות שהשתקפו מבעד לתמונות פרצופו, נתנו ביטוי להרגשתם העגומה של תושבי בירת צרפת המותקפת.

    צפו במחווה הרוסית, הכלבלב שעושה את דרכו לצרפת:



    0 תגובות